Υπάρχουν οι κατάλληλες τροφές που υπόσχονται να σου φτιάξουν τη διάθεση και να σε σώσουν από μία όχι και τόσο καλή μέρα.

Αισθάνεσαι αγχωμένη; Φάε σοκολάτα!


Η σοκολάτα δεν έχει μόνο ωραία γεύση, αλλά βοηθάει και στη μείωση των ορμονών που προκαλούν το στρες. Έχει αποδειχτεί ότι ακόμα κι ένα μικρό κομματάκι αρκεί για να σε κάνει να νιώσεις πιο ήρεμη. Προτίμησε όμως μαύρη σοκολάτα που έχει περισσότερα αντιοξειδωτικά από τη γάλακτος.

Αισθάνεσαι εκνευρισμένη; Πιες πράσινο τσάι!

Το πράσινο τσάι δεν βοηθά μόνο στη μείωση της χοληστερίνης και την πρόληψη του καρκίνου, αλλά σε κρατάει ήρεμη και συγκεντρωμένη.

 

Διάβασε επίσης: Αυτές οι φθινοπωρινές τροφές χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

 

Αισθάνεσαι υποτονική; Φάε σπανάκι!

Το σπανάκι είναι τέλειο για την υγεία σου και θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι.Θυμήσου τον ήρωα των παιδκών σου χρόνων, τον Ποπάυ. Το σπανάκι έχει αρκετά θρεπτικά συστατικά για να βοηθήσει στην αύξηση της ροής του αίματος στον εγκέφαλό σου και στην ανάκληση των πληροφοριών. Αρκεί λοιπόν μία πλούσια σαλάτα το μεσημέρι.

Αισθάνεσαι ιδιότροπη; Φάε μία χούφτα μούρα!

Τρώγοντας μια χούφτα βατόμουρα θα δώσεις στο σώμα σου μια γερή δόση αντιοξειδωτικών, που θα βοηθήσουν στην ομαλή λειτουργία των νευρικών οδών και την προώθηση της θετικής ενέργειας.

 

Διάβασε επίσης: Οι 9 υπερτροφές του φθινοπώρου

 

Αισθάνεσαι λυπημένη; Φάε ένα μπολ με δημητριακά!

Όταν έχεις τις 'μαύρες' σου, αρκεί ένα μπολ με δημητριακά και γάλα για να νιώσεις καλύτερα. Μερικές φορές νιώθουμε λυπημένοι γιατί ο οργανισμός μας δεν παίρνει τις κατάλληλες βιταμίνες. Η βιταμίνη D, την οποία βρίσκεις στο γάλα και στα δημητριακά, βοηθάει την προώθηση των χαρούμενων σκέψεων στον εγκέφαλο.